Stavba webu · SEO · Webová analytika · Google Data Studio

Málokdy připravujete marketingovou kampaň bez dalších podpůrných aktivit a nástrojů. My to víme, a proto vám nabízíme další možnosti pro zvýšení efektivity kampaní. Záleží jen na vás.

Jak pracujeme

Ještě před nabídkou

  • Spojíme se s vámi a během online hovoru, zjistíme vaše potřeby a očekávání od projektu
  • Připravíme nabídku, kde zohledníme výsledek online diskuze – například počet a typ kampaní, které se pro váš obor hodí.

Příprava projektu

  • Začneme online schůzkou s našim specialistou, kdy si potvrdíme zadání
  • Domluvíme se přístupy k účtu
  • Domluvíme se na pravidlech při promování postů na FB nebo LinkedIn

Realizace kampaně

Zde bude záležet na typu kampaní. Takže například…

  • Analyzujeme klíčová slova pro vyhledávací kampaně
  • Zkontrolujeme jejich výběr s vámi
  • Potvrdíme si text inzerátu
  • Nastavíme všechny kampaně
  • Necháme je zhruba měsíc běžet

Závěr kampaně

  • Po měsíci se na online schůzce podíváme na výsledky
  • Domluvíme se na úpravách
  • Případně se domluvíme na pravidelné správě účtu

Co můžete očekávat

Microsite

Naši zákazníci často potřebují vytvořit jednoduchou „landing page“ pro novou kampaň. Třeba proto, že jako pobočka mezinárodní firmy nemají kontrolu nad vlastními firemními stránkami. Jednoduše vytvoříme registrační stránku na akci, nebo základní popis produktu a zajistíme certifikát stránky pro lepší hodnocení od vyhledávačů

SEO

Certifikát je ale pouze první krok pro nutné SEO. Pokud naši klienti potřebují trvalejší výsledky a jejich stránky nefungují podle představ pomáháme jim i s nastavením dle aktuálních poznatků SEO. Doporučujeme, jak upravit texty dle potřebných klíčových slov, analyzujeme všechny on-page i off-page faktory.

Google nástroje pro webovou analytiku

Někteří naši klienti se nespokojí s úvodním nastavením webu. Chtějí mít přehled, co se děje na jejich webu. A chtějí vědět, zda vše funguje, jak jsme si na začátku projektu představovali. Těmto zákazníkům nastavíme cíle a měříme aktivity návštěvníků pomocí Google Tag Manageru. Výstupy z tohoto, ale i dalších nástrojů připravíme do dashboardu Google Data Studia. Tak, aby klienti bez znalostí nástrojů, měli neustálý přehled o metrikách, které je zajímají.