Efektivita prodeje · Obchodní potenciál · Analýza konkurence
V rámci nastavení obchodní strategie pomáháme našim klientům s analýzou trhu, nebo třeba silných a slabých stránek svého obchodního či servisního týmu. Podporujeme naše klienty, aby se nedívali pouze na kontingenční tabulky v Excelu, ale získali lepší geografický přehled o trhu a chování svého týmu na něm.
Využíváme k tomu analytické mapy Corpis Maps, které můžeme připravit z dat klienta, nebo využijeme externí databáze. Analytické mapy vám mohou pomoci zejména v oblasti B2C , případně ve všech oblastech masového, či komoditního prodeje.
Co lze řešit pomocí analytických map:
- Identifikace trhů a zákazníků s vysokým potenciálem
- Zjišťování zákaznických preferencí pro personalizaci a optimalizaci marketingových kampaní
- Plánování distribuce produktů a identifikace nejvýhodnějších prodejních kanálů
- Monitoring geografické rozložení tržních podílů
Používání Corpis Maps pro analýzu regionů, vám může ušetřit několik hodin týdně.
O samotné aplikaci Corpis Maps zde
Jak pracujeme
Ještě před nabídkou
- Spojíme se s vámi a během online hovoru, zjistíme vaše potřeby a očekávání od projektu
- Na online schůzce vám ukážeme, co umí Corpis Maps a pobavíme, jak toho využít ve vašem případě
- Připravíme pro vás nabídku
Realizace projektu
- Potvrdíme si spolu seznam analyzovaných parametrů
- Připravíme prvotní data a testovací verzi mapy
- Dáme vám k ní přístup
- Po odsouhlasení převedeme vše na ostrý projekt
Závěrem
- Zaškolíme uživatele
- Nastavíme procesy pro manuální aktualizaci v pilotní fázi
- Pokud bude chtít, připravíme ve druhé fázi s vývojovým týmem a vašim dodavatelem CRM Corpis Maps přes API
- Při automatické aktualizaci předáme aplikaci do užívání
- Při ruční aktualizaci zajišťujeme podle dohodnuté frekvence doplnění dat o GPS koordináty