Naše mnohaleté zkušenosti týmu s prodejem produktů a služeb v B2B jsou zárukou úspěšné kampaně.
Výkonnost
Jeden operátor se typicky dovolá na 20 telefonních čísel denně. To znamená zhruba 400 dovolaných kontaktů z 500 velké databáze za měsíc.
Úspěšnost
10% – 20% z dovolaných, záleží na projektu. Při práci se stávajícími budeme mít větší úspěšnost než u nových zákazníků
Efektivnost
Doporučujeme pracovat opakovaně s cílovou skupinu. Další kampaně mohou zvýšit dovolatelnost původní databáze a zároveň lze využít historii původní komunikace.
Jak LEADMACHINE funguje
Fáze přípravy
- Společně definujeme jednotlivé kroky a cíle kampaně
- Nastudujeme vaši nabídku a potvrdíme si s vámi její výhody
- Navrhneme základní skript a zaškolíme naše operátory
- Analyzujeme stav vaší CRM databáze a navrhneme postupy na její aktualizaci
- Pro segmentaci cílové skupiny využijeme vaše databáze nebo připravíme vlastní
Realizace kampaně
- Spustíme kampaň včetně podporu dalších nástrojů, jako je emailová nebo sms komunikace
- Budeme průběžně monitorovat výsledky kampaně a porovnáváme je s úspěšnosti, predikovanou na začátku kampaně
- Díky náslechům, se sami můžete přesvědčit o tom, jak funguje připravená komunikace
- V případě potřeby upravujeme komponenty procesu a doškolujeme operátory
- Výsledná data uploadujeme zpět do vašeho CRM nebo předáme v požadované formě
Podpůrné marketingové kampaně
- Připravíme potřebné vizuály a grafiku
- Vytvoříme produktovou nebo registrační microsite
- Dodáme nebo pomůžeme vytvořit newsletter pro konkrétní kampaň
- Zajistíme PPC reklamu
Proč LEADMACHINE
- Svojí komunikaci stavíme na metodě prodeje hodnoty nabídky (Value selling).
- Disponujeme týmem specialistů v oblasti B2B obchodu
- Máme zkušenosti s přímým i nepřímým prodejem
- Naši službu doplňují v logickém celku další marketingové služby pro podporu vlastní kampaně