Informace o vašich produktech nebo službách · Zpracování objednávek · Technická podpora · Backoffice
Outsourcing zákaznické péče po telefonu pomáhá zákazníkům rychle řešit jejich otázky a stížnosti. To vede k větší spokojenosti zákazníků a k jejich lepšímu vztahu a loajalitě k vámi jako dodavateli.
V akutních případech u zákazníků prostě převládá tendence vyřešit vše po telefonu. A pro takovou podporu potřebujete dostatek kapacit a správně nastavené procesy.
Informace o produktech nebo službách
Poskytneme potenciálním zákazníkům informace o vašich produktech nebo službách, včetně funkcí, přínosů a – pokud je to možné – tak i cen.
Zpracování objednávek
Zpracování objednávek po telefonu. Tyto objednávky zavedeme do vašeho systému a předáme k dořešení nebo distribuci. U komplexnějších případů můžeme upravit standardizovanou nabídku, kterou pošlou zákazníkovi a dále pokračovat v komunikaci až do uzavření objednávky.
Technická podpora
Pomůžeme zákazníkům na telefonu s jednoduššími technickými otázkami, problémy s produkty nebo službami. Například s nastavením nebo instalací.
Externí asistentka na telefonu – Backoffice
Budeme pro vás přijímat a řešit hovory na hlavní firemní lince i vyřizovat emaily, které přijdou do inboxu vašeho infomailu. Relevantní případy dále zpracujeme a předáme dál, jak bude potřeba.
Výhody
Nižší náklady
Levnější, než vytváření a udržování vlastního týmu. Pro malé a střední společnosti je toto velkou výhodou.
Koncentrace na hlavní činnosti
Umožňuje zaměřit se na svou hlavní činnost a zlepšování svých produktů nebo služeb. Nemusíte se starat o vytváření a řízení vlastního týmu zákaznické péče.
Flexibilita a škálovatelnost
Rychlejší reakce na změny v poptávce a potřebách zákazníků. U interního týmu je nabírání nebo propouštění zaměstnanců zdlouhavý proces.
Jak pracujeme
Ještě před nabídkou
- Spojíme se s vámi a během online hovoru, zjistíme vaše potřeby a očekávání od projektu
- Připravíme cenovou nabídku, která zároveň obsahuje detailnější popis, jak pracujeme
Příprava projektu
- Společně definujeme hlavní cíle
- Nastudujeme vaše produkty nebo služby
- Zaškolíme naše operátory
- Vše zpracujeme ve vašem firemním systému
Realizace
- Spustíme testovací režim
- V případě potřeby upravujeme komponenty procesu a doškolíme operátory
- Přejdeme do standardního režimu zákaznické podpory
- Budeme průběžně monitorovat výsledky
- Díky náslechům, se sami můžete přesvědčit o tom, jak funguje komunikace