Sjednávání obchodních schůzek · Zvaní na akce · Nabídka vzorků do firem · B2B telemarketing

Telefonická komunikace je v B2B skvělý obchodně marketingový nástroj. Je dobře měřitelný, s větší úspěšnosti než online kampaně, a s klientem jste v užším kontaktu. Navíc lze tímto způsobem pracovat s klienty pravidelně. Telefonická komunikace pro B2B není pouhý telemarketing, kdy vám operátor nabízí nejlepší cenu na trhu. Jedná se o komunikaci hodnoty a unikátnosti vašeho produktu nebo vaší služby.

Naši klienti jsou z různých oborů. Velmi často pracujeme v oblastech Strojírenství, Stavebnictví, architektury a designu, nebo Softwarových firem, ale nebojíme se ani jiných B2B trhů. Nenabízíme pojištění nebo finační služby spotřebitelům.

Jak pracujeme

Ještě před nabídkou

  • Spojíme se s vámi a během online hovoru, zjistíme vaše potřeby a očekávání od projektu
  • Rovnou si spolu potvrdíme vhodnost telefonické komunikace pro váš projekt
  • Připravíme cenovou nabídku, která zároveň obsahuje detailnější popis, jak pracujeme

Příprava projektu

  • Společně definujeme jednotlivé kroky a cíle kampaně
  • Nastudujeme vaši nabídku a potvrdíme si s vámi její přínosy pro koncového klienta
  • Navrhneme základní skript a zaškolíme naše operátory
  • Pro segmentaci cílové skupiny využijeme vaše databáze nebo připravíme vlastní

Realizace kampaně

  • Spustíme kampaň včetně podpory dalších nástrojů
  • Budeme průběžně monitorovat výsledky kampaně a porovnáváme je s úspěšností, predikovanou na začátku kampaně
  • Díky náslechům, se sami můžete přesvědčit o tom, jak funguje připravená komunikace
  • V případě potřeby upravujeme komponenty procesu a doškolujeme operátory
  • Budeme vám posílat vytvořené leady a průběžné reporty

Závěr kampaně

  • Výsledná data uploadujeme zpět do vašeho CRM nebo předáme v požadované formě
  • Dodáme finální report

Přínos ze spolupráce předčil naše očekávání. Služby LEADMACHINE jsou poskytovány na velmi vysoké úrovni a díky jejich profesionalitě a nasazení se z leadů stávají opravdový zákaznici. Pokud tedy máte v úmyslu rozvíjet příležitosti pro svoji společnost, spolupráce s LEADMACHINE bude pro vás tou nejvýhodnější investicí.“

Naďa Vyhlídalová, BDM for Microsoft Business Applications, Tech Data

Co můžete očekávat

Výkonnost

Jeden operátor se typicky dokončí 20 telefonních hovorů denně. To znamená zhruba 400 dovolaných kontaktů za měsíc.

Úspěšnost

5% – 20% úspěšnost domluvení schůzek. Záleží na hlavním cíli, databázi a unikátnosti nabídky.

Efektivnost

Opětovné oslovení cílové skupiny jinou kampaní a využití historie komunikace s kontaktem, zvýšuje úspěšnost původní databáze.

Případové studie kampaní