Import leadů do vašeho CRM · API napojení do vybraného CRM · Pronájem CRM pro správu MQL
Máme zkušenosti, že obchodní zástupci s obchodními případy, které vznikli z akvizičních kampaní, nepracují dobře. Hlavní problém je, že neaktualizují informace o svých aktivitách a schůzkách u zákazníků. Vedení obchodu potom nemá přehled, co se děje v terénu a nedokáže dobře odhadnout vlastní pipelinu.
Ať už je tento problém kvůli vlastnímu příliš komplexním CRM systému, nebo protože získané leady z akvizičních kampaní přebíráte ve formě tabulky v Excelu, máme pro vás řešení. My doporučujeme zpracovávat i leady (tedy kontakty na úrovni MQL) v CRM systému. Vašem nebo našem.
- Denní import leadů do vašeho CRM. Import může provádět váš CRM specialista, nebo ho budeme dělat my. Díky nízkým nákladům na nastavení se hodí i pro malé nebo pilotní projekty.
- Automatizované napojení do vašeho CRM systému přes API. S našim partnerem připravíme napojení z naší PBX ústředny pro volání do vašeho CRM. Tento postup se hodí u velkých projektů, pokud vám vaše existující CRM řešení vyhovuje.
- Pronájem našeho CRM řešení FLOWii pro zpracování leadů. Po uzavření kampaně je možné všechny leady nebo jen vybrané obchodní případy exportovat a přenést do vašeho systému. To je výhodné, pokud nechcete váš vlastní CRM systém zaplnit seznamem firem, které neměly zájem. Náklady na nastavení a provozování jsou taky nízké. Takže se také hodí i na pilotní a menší projekty.
Import do FLOWii používáme sami denně i pro naše interní projekty. Proto víme, co vám jsme schopni nabídnout:
- Průběžně do CRM budeme doplňovat uzavřené záznamy komunikace z akvizičních hovorů,
- vytvoříme obchodní případ, nebo zakázky,
- ty přiřadíme vaším obchodníkům podle dohodnutých pravidel
- a zadáme jim úkoly pro kontaktování daného zákazníka.
- To lze navíc spojit s vytvářením schůzky v kalendáři.