Stavebnictví ⁄ architektura ⁄ design
Rychle rostoucí ceny materiálů, tlak na uhlíkovou stopu budov a digitalizace povolovacích procesů nutí dodavatele přinášet řešení s jasnou přidanou hodnotou pro investora i projekční tým. Klíčová slova roku 2025 jsou BIM, LCA a modulární výstavba – investor sleduje životní cyklus nákladů, zatímco architekt a oborový projektant chtějí knihovnu objektů s přesnými parametry, aby urychlili model a získali jistotu splnění norem (EPBD, EU Taxonomy, LEED / BREEAM). Úspěch mají systémy a materiály, které prokazatelně snižují energetickou náročnost, minimalizují odpad a zjednodušují montáž na stavbě.
Chcete získat nové zakázky?
Obchodní proces se proto větví: investor hodnotí ROI, architekt hledá estetickou a technickou kvalitu, projektant požaduje certifikáty a detailní BIM knihovny, generální dodavatel řeší logistiku a termíny. Bez koordinovaného oslovení každého článku řetězce hrozí, že se váš výrobek či služba do projektu nedostane. Obchodník musí umět přizpůsobit argumenty každé roli a být ve správný čas v kontaktu s tím, kdo má momentálně „pero“ nad výkresem.
Zacílení
Na základě datového průzkumu vybíráme projekty podle fáze (studie, DUR, DSP, prováděčka), typu stavby (rezidenční, průmyslová, veřejná) a použitého softwaru (Revit, Archicad, Tekla, CDE platformy). Segmentujeme investory, ateliéry a specializované projektanty (HVAC, elektro, TZB), abychom každému předložili relevantní řešení.
Oslovení
Klíčové kontakty oslovujeme telefonicky – cílem hovoru je výhradně domluvit osobní či on-line schůzku, případně pozvat na odbornou akci nebo webinář. Po úspěšném spojení předáme vašemu týmu stručný zápis: kdo byl osloven, jaký projekt řeší a na kdy jsme termín potvrdili. Váš specialista tak může na schůzce předvést BIM knihovny, reference či kalkulaci LCC bez ztráty času hledáním správné osoby.
Zkušenosti
Máme praxi s fasádními systémy, zelenými střechami, HVAC technologiemi, smart-building platformami i prefabrikovanými moduly. Vaše obchodníky dostaneme k architektům, projektantům i investorům a podpoříme cross-sell či up-sell v celém stavebním dodavatelském řetězci.
„Konečně jsme našli správného partnera, který rozumí našim potřebám. LEADMACHINE neustále hledá způsoby, jak nám pomoci generovat výsledky a zároveň co nejvíce zjednodušit naši práci. Petrovy zkušenosti s prací v globální korporátní společnosti jsou skutečným přínosem při diskusích a plánování nových telemarketingových kampaní. Chceme s LEADMACHINE spolupracovat i v budoucnu.“
Michal Wojdat, Regional Marketing Manager – Industry Reg. Central, Essity Professional Hygiene
„Líbí se nám osobitý a proaktivní přístup. Lidé v LEADMACHINE jsou orientovaní na výsledek. Cítíme u nich zájem, aby kampaň dopadla co nejlépe. Navíc Petr s Ivou sami přináší nové nápady na další akce. Oceňujeme také profesionální znalost oboru a praxe. Jsou to prostě zkušení partneři.“
Martin Vávra, Sales Manager, cadconsulting
Taky potřebujete zkušeného partnera pro domlouvání schůzek?
Projděte si nabídku našich služeb pro obchod i marketing.