Není to tak dlouho, co jsme tady psali o novinkách FLOWii pro září, a už tady máme říjnové novinky ve FLOWii. První z nich je hromadná úhrada vybraných faktur. Druhé vylepšení souvisí s možností zvětšovat a zmenšovat záložku produktů na obchodním případu a zakázce. Poslední vylepšení vám pomůže zpřehlednit termíny zakázek.

A pokud jste mladší generace nebo vás prostě nebaví číst, můžete se podívat na naše video, kde popisujeme první a třetí z říjnových novinek.

Hromadná úhrada faktur

Přidávání úhrad k dokladům bylo dosud možné jen jednotlivě ke konkrétní faktuře. Pomocí nového vylepšení můžete vyfiltrovat, nebo označit konkrétní vydané faktury, přijaté faktury a následně přes funkci Přidat úhradu doplnit úhrady k dokladům hromadně – velmi užitečný nástroj pro ty, co nevyužívají propojení s bankou a zadávají úhradu ručně.

FLOWii - hromadná úhrada faktur

2 důvody, proč je domlouvání schůzek hlavní disciplína B2B telemarketingu

Přizpůsobení velikosti záložky produktů

O zvětšení oken dialogů, tak aby jste viděli více, jsme mluvili už v minulých novinkách. Nyní tato možnost přibyla i u záložky produkty v Zakázkách a obchodních případech. Takže pokud je produktů více, můžete si záložku zvětšit, roztáhnout podle vašich potřeb.

FLOWii - Zvětšení okna seznamu produktů v Zakázkách a Obchodních případech

Nový sloupec v evidenci zakázek

V evidenci zakázky vznikl nový sloupeček, díky kterému zjistíte kolik pracovních dní ještě máte do konce termínu. Nyní tak můžete zapnout dva sloupce Do termínu / Po termínu a Do termínu / Po termínu (pracovní dny). Sloupec si zapnete (stejně jako ostatní sloupce) kliknutím na ikonku „+“ v pravém horním rohu evidence zakázky.

FLOWii - sloupec Počet pracovních dní do konce zakázky

 

Novinky Říjen 2021 - video

 

Ilustrační foto: Sharon McCutcheon

 

Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr@leadmachine.cz