Informace o vašich produktech nebo službách · Zpracování objednávek · Technická podpora · Backoffice

Potřebujete flexibilní řešení pro zákaznickou podporu? Outsourcing telefonické zákaznické podpory umožňuje zákazníkům rychle vyřešit jejich dotazy a problémy.

     

    ✅ Co děláme?

    Pasivní linka
    Zpracujeme dotazy a objednávky prostřednictvím telefonu.

    Zpracování webových poptávek
    Monitorujeme poptávky a dotazy z web formulářů, kvalifikujeme leady a předáme obchodníkům.

    Virtuální obchodní asistentka
    Aktualizujeme CRM, zpracujeme nezařazené vizitky obchodníků,připravujeme a rozesíláme standardní/ indikativní nabídky


    🏆 Proč zvolit právě nás?

    Jednotné místo péče
    Telefon i web obslouží jeden koordinovaný tým.

    Kvalita podpory
    Operátoři schopni podporovat technické řešení, produkty a služby


    🧭 Kdy nás využijete?

    👉 Váš interní tým se topí v příchozích dotazech a objednávkách

    👉 Potřebujete podpořit obchodní tým follow-upy a standardními nabídkami

    👉 Nedokážete udržet aktualizovaný CRM systém


    🔁 Jak to funguje?

    1️⃣ Přístupy a postupy
    Společně vydefinujeme telefonní linku a přístup do systémů.

    2️⃣ Školení & scénáře
    Připravíme si know-how o vašich produktech, typické dotazy a odpovědní skripty.

    3️⃣ Spuštění & integrace
    Sám manažer kampaně začne testovat pasivní linku.

    4️⃣ Provoz & reporting
    Operátoři řeší příchozí požadavky, denně posíláme přehled počtu i typu vyřízených tiketů. Případně zpracováváme ve vašem systému.

    5️⃣ Optimalizace
    V průběhu provozu vše ladíme.