Minule jsme tady řešili, zda se liší dovolatelnost a úspěšnost volání o prázdninách. Na výsledky se můžete podívat zde, a určitě to stojí za to. Najdete tam minimálně jedno překvapení. V článku jsem na konci zabrousil k tomu, jestli se…
Skupinu zákazníků si lze představit jako plující ledovec, který dělí se na dvě části. První skupinou je ta, která je nad pomyslnou hladinou. Naopak druhá se skrývá pod hladinou. Proč by si obchodník měl všímat více pasivních zákazníků tzv. těch…
<aktualizace 27.6.24 – opravené grafy> Každým rokem touto dobou (ve skutečnosti dřív, ale tohle to zní líp) dostávám podobné otázky nebo námitky: „…a má cenu volat o prázdninách, když jsou lidé na dovolených?“, „… my nechceme, abyste volali o prázdninách….
Pokud chcete, aby vás druzí respektovali a rozuměli vám a vašim potřebám, je důležité začít u sebe a naučit se naslouchat. Znáte rozdíl mezi posloucháním a nasloucháním? Naslouchání má na rozdíl od samotného poslouchání několik úrovní, kde je rozdíl vidět….
Mladej nebo starej, většina obchodníků se vyhýbá přímému oslovení nových zákazníků jako čert kříži. A raději dokolečka opečovává své stávající ovečky ve stádu. Spíš bude farmařit než lovit. Co ale jde nějak uhrát u zaběhnutého byznysu, nebude stačit u oslovení…
Obchodníky lze poměrně snadno rozřadit do několika skupin. Liší se svým přístupem k zákazníkovi a svými schopnostmi. Někteří obchodníci více mluví, než aby se ptali. Většina obchodníků má však pro zákazníka přidanou hodnotu. Které z nich preferujete? Přečtěte si nejčastější…
Znáte „TO“ něco? To něco, co člověka nutí k nějaké činnosti, která se nevyvíjí úplně dobře, ale přesto jsme schopni v tom pokračovat, protože se to určitě změní a půjde to líp. To něco jsou mentální účty. Mentální účty máme…
CRM systémy jsou klíčové pro moderní podnikání. Umožňují efektivní správu zákaznických vztahů, zvyšují produktivitu a podporují prodejní strategie. Díky centralizaci dat poskytují přehled o obchodních aktivitách a zákaznících, což usnadňuje rozhodování a zlepšuje služby. CRM také identifikuje loajální zákazníky a…
Jak poznat dobrý lead? Čím víc o tom budete přemýšlet, tím více se bude taková definice rozmazávat v subjektivní pocit obchodníka po vlastní schůzce. Často totiž ani kvalitní lead neobsahuje všechny potřebné informace. Například když se oslovená osoba zasekne a…