Aktuální situace s koranavirem postavila řadu manažerů a majitelů do situace, které je nejen nová, ale především pro firmy velmi nebezpečná. Všichni čelíme krizi, která takřka z hodiny na hodinu změnila naše fungování. Zastavil se standardní život v řadě organizací a nikdo neví, jak dlouho to může trvat.

Chceme jistotu!

V takové chvíli, více než kdykoli předtím, je pozornost týmů a organizací upřena na jejich manažery a majitele. Lidé čekají nejen jasné pracovní instrukce, ale zároveň očekávají určitou vzpruhu a jistotu, kterou jim jejich manažer či majitel dá.

Pokud některý manažer či majitel ještě před měsícem přemýšlel, zda být či nebýt leaderem, tak aktuální situace mu odpověď na tuto otázku sama přinesla. Manažer či majitel se musí stát leaderem. Pomyslným kapitánem, který provede svoji posádku rozbouřeným mořem.

Ale jak by se měl leader v době krize chovat?

Podívejte se na další video, tentokrát s Jaroslavem Salvou, zkušeným mentorem a senior advisorem:

https://youtu.be/82HeBwHnmxI

Převzato z naší obsahové platformy ARCHIZOOM

Další video ze série ZOOM – Marketing v době krize