Informace o vašich produktech nebo službách · Zpracování objednávek · Technická podpora · Backoffice
Potřebujete flexibilní řešení pro zákaznickou podporu? Outsourcing telefonické zákaznické podpory umožňuje zákazníkům rychle vyřešit jejich dotazy a problémy.
✅ Co děláme?
Pasivní linka
Zpracujeme dotazy a objednávky prostřednictvím telefonu.
Zpracování webových poptávek
Monitorujeme poptávky a dotazy z web formulářů, kvalifikujeme leady a předáme obchodníkům.
Virtuální obchodní asistentka
Aktualizujeme CRM, zpracujeme nezařazené vizitky obchodníků,připravujeme a rozesíláme standardní/ indikativní nabídky
🏆 Proč zvolit právě nás?
Jednotné místo péče
Telefon i web obslouží jeden koordinovaný tým.
Kvalita podpory
Operátoři schopni podporovat technické řešení, produkty a služby
🧭 Kdy nás využijete?
👉 Váš interní tým se topí v příchozích dotazech a objednávkách
👉 Potřebujete podpořit obchodní tým follow-upy a standardními nabídkami
👉 Nedokážete udržet aktualizovaný CRM systém
🔁 Jak to funguje?
1️⃣ Přístupy a postupy
Společně vydefinujeme telefonní linku a přístup do systémů.
2️⃣ Školení & scénáře
Připravíme si know-how o vašich produktech, typické dotazy a odpovědní skripty.
3️⃣ Spuštění & integrace
Sám manažer kampaně začne testovat pasivní linku.
4️⃣ Provoz & reporting
Operátoři řeší příchozí požadavky, denně posíláme přehled počtu i typu vyřízených tiketů. Případně zpracováváme ve vašem systému.
5️⃣ Optimalizace
V průběhu provozu vše ladíme.