Je to jenom několik týdnů, kdy jsme psali o telemarketingu pro akce. Nyní, kdy se blíží Mezinárodní Strojírenský Veletrh (MSV) 2019, se hodí krátce vzpomenou na hlavní body zvaní na veletrhy.

logo MSV 2019

  1. Upřímně, pokud teprve nyní uvažujete o využití telemarketingu pro zvaní na MSV, začali jste pozdě. Respektive – jste časově hodně na hraně. Počítejte přibližně 14 dní na přípravu. A minimálně 14 dní na volání. To samozřejmě záleží na počtu operátorů.
  2. Snažte se domlouvat konkrétní termín, konkrétní schůzku, s konkrétním zástupcem vaší společnosti. Máte sice riziko, že návštěvníci se těsně před schůzkou zdrží někde jinde. Ale určitě budete mít lepší úspěšnost než, když budete celou telefonní kampaň formulovat jen jako obecnou pozvánku typu „…přijďte se podívat na náš stánek…“.
  3. Miřte vysoko. Snažte se kontaktovat řídící pracovníky vaší cílové skupiny. Pravděpodobně to budou techničtí nebo výrobní ředitelé. Oni sice často sami na MSV nedorazí, ale mohou někoho nominovat. A i když nominovaný nemá rozhodovací pravomoce, je lehčí se po MSV znovu dostat na kontaktovaného ředitele.
  4. Soustřeďte se na své neaktivní zákazníky (o které se právě teď nikdo nestará), prospekty, a nové potenciální zákazníky. Odfiltrujte aktuální kontakty vašich obchodníků. Obchodníci mají samozřejmě mnohem větší šanci domluvit si schůzku na veletrhu než jakýkoli operátor. A je dost trapné, pokud zvete pomocí telemarketingu někoho, kdo je v osobním každodenním kontaktu s vaši společnosti, anebo dokonce už má na vašem stánku termín domluvený.
  5. Nespoléhejte jenom na telemarketing. Dejte si práci a pošlete před telemarketingovou kampaní i emailové pozvánky těm, kterým můžete. Podpoříte tak šanci operátora, který se na začátku volání představí jménem vaší společnosti.
    A samozřejmě připravte skript tak, že i na konci neúspěšného hovoru se operátor pokusí získat souhlas se zasláním emailové pozvánky na MSV.

 

Potřebujete poradit, nebo přímo pomoci? Obraťte se na nás. Napište nebo zavolejte:

Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr@leadmachine.cz

 

O aktivitách pro MSV jsme psali v samostatných článcích, které najdete na našem IDEAMAG.CZ

Marketing na MSV Brno 2019

Kdy a jak začít s přípravami na MSV Brno 2019 

Vyplatí se využít sociální sítě pro MSV? 

Loga MSV Brno 2019

Vyplatí se vám účast na MSV 2019?