Minulý týden jsem po roce navštívil Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně. Osobně tam nechodím kvůli novinkám, však také nejsem ta správná cílová skupina. Důvodem mých návštěv je setkání s partnery, bývalými kolegy a známými. Veletrh totiž funguje velmi dobře, pokud jde o koncentraci schůzek s lidmi, kteří jsou jinak „rozeseti“ po celé republice.

Při cestě vybranými halami pravidelně vídám apatické tváře mnoha vystavovatelů v jejich prázdných stáncích. A je jedno jestli šlo o nejmenší kóje, nebo honosné velkoplošné stánky. Jistě, stále jsou obory, které zájem budí. Už několik let to je například 3D tisk v hale A1. Sem opravdu přijdou i zájemci, kteří ještě nejsou zákazníci. Ale za mnoha dalšími stánky na MSV stojí jediný důvod – potřeba se setkat se stávajícími zákazníky. A to je podle mě málo. Letos na jaře jsem o tom psal článek na IDEAMAG, kde jsem vypočítal další možnosti, které pro vás mohou více než dobře nahradit strojírenský veletrh. Zákaznické dny vám pomohou setkat se s existujícími zákazníky. Semináře a webináře vám mohou dodat nové klienty. Za nižší náklady než účast na veletrhu.

Ať už zůstanete věrni MSV, nebo se rozhodnete pro jiné typy akcí, vždy potřebujete zajistit dostatečný „přísun“ zvaných. Na to je vedle speciálních emailových kampaní, vhodná komunikace po telefonu. Tipy pro vedení kampaně pozvánek po telefonu jsme psali nedávno v článku B2B telemarketing pro eventy. Vlastními silami ale zvládnete většinou zlomek potřebné databáze. Proto se vyplatí využit externí pomoc. A zde přichází naše pomoc. Můžeme vám dodat nejen samotný proces zvaní po telefonu, ale pomůžeme vám doladit skript, či připravit kvalitní databázi.

Pokud potřebujete poradit, nebo pomoci, obraťte se na nás. Napište nebo zavolejte:

Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr@leadmachine.cz