Už je to delší dobu, kde jsem na jiném blogu (zde) porovnával Taiji a marketing. Zaměřil jsem se hlavně na aspekt disciplíny. Taiji jsem si vybral, protože se stále považuju za žáka tohoto „bojového umění“. Pro většinou lidí je to…
Vystavování faktur v excelu nebo wordu je již dnes zbytečné. Na trhu je mnoho nástrojů, které Vám umožní snadno vystavit fakturu online a rovnou ji odeslat e-mailem zákazníkovi. Máte tak přehled o všech vystavených fakturách, můžete si je filtrovat a…
Nepatřím k těm, kteří se rozplývají na romantičností Vánoc. Ale vnímám toto období, jako příslib lepších zítřků. vždyť už staří Keltové a po nich i Slované v tento čas oslavovali, že se Slunce (které je tak daleko) začíná vracet k…
Tentokrát se Jarda zaměřil na to, jak má obchodník představit svojí společnost. Co je podstatné, a jak to dostat do třech bodů? Na obchodních školeních v globálních firmách se tomu říkalo „an elevator pitch“ – doslova představení, které stihnete odříkat…
Zvaní na akci je jedna z oblasti, kde firmy často potřebují využít telefon. Známe to všichni – v emailech si klikne na odkaz maximálně 10 % zákazníků. Ale obvolat zvládnout interní obchodníci pouze ty hlavní zákazníky. Jenže vy potřebujete oslovit…
Po nedávné novince, díky které si můžete evidovat interní čísla přijatých faktur, přibyl nově i sloupec s tímto údajem včetně možnosti fulltextového vyhledávání a filtrování. Také můžete ve všech evidencích vyhledávat podle státu partnera, při výběru data se zvýrazňuje dnešní…
Jak by měl obchodník postupovat v každém prodeji? Jarda Salva to sepsal ve svém dalším postu na LinkedIn do pěti kroků. Tak si je v klidu projděte. A raději vícekrát. https://www.linkedin.com/posts/jaroslavsalva_basicprinciplescz-jardas-activity-6775307485323530240-adt0/
Typický den obchodníka nebo servisního technika, který každodenně vyráží do terénu, je s nástrojem Corpis Maps jednodušší. Pomůže mu s přípravou pracovního dne, ale i s následným vyplňováním informací o schůzce a předáváním zpětné vazby nadřízenému. Corpis Maps je nástrojem,…
Lidé si zvykli na pohodlí jak v osobním, tak profesním životě. Každá firma se snaží usnadnit jak svým zaměstnancům, tak i obchodním partnerům co nejvíce běžných (a tedy nudných) věcí, které musí udělat. Mezi ně samozřejmě patří platba faktury. To…